gymnasiumgymnasiumgymnasium

fin rubrik va, shåär ser det ut inuti mitt huvud just nu, hehe. Jag går i nian och är ett ångestbarn inte såhär överdriven men har svårt att bestämma mig haha. Så då är det ju inte så lätt med gymnasium. Jag tror jag ska gå natur med inriktnig sam elelr natur men jag vet inte om det är för jobbigt. Det är en bra utbildning och jag har det ganska lätt i natur ämnerna men vet inte om jag vill bli läkre eller forskare eller något sånt. Jag har ingen aning om vadjag vill bli men ja vill i alla fall gör skillnad, det kan vara för ett dagis barn elle rädda miljön till exempel haha. Jag tycker det är viktigt att göra något bra för någon person eller världen. Jag tycker också miljön är viktig även att jag int gör helt rätt heller men jag skulle vilja lära mig merom hur man an hjälpa den och kanskeobba med den för utan vår jord har vi ingenting! Det här orkar nog många läsa haha. Men idag så var jag först i skolan sen var jag på öppen dag på östra real. Det var därför jag skrev om gymnasium. Det var lite nervöst men gick bra, jag kanske börjar där men vill kolla på fler gymnasium först. Det är så mycket man ska välja, linje och vilken skola uusch för myckt val för mig. Det kommer nog ändå bli kul att börja gymnasium, något helt nytt i mitt liv men jag kommer sakna min skola och klass! Jaa nu istället för att snacka om gymnasium borde jag plugga så jakommer in i något!! :)
Adioooos <3

Kommentarer
Postat av: bästavän

evooo sötis. Vadå lite ångest barn? HAHAHAH

du borde blogga om ditt intresse för teater, och läg ut mer bilder!

2011-12-08 @ 13:20:28
URL: http://gadiumlibertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0