heeeelt slut

Hej Ho finns det några snälla barn här? hahah fan vad jag är rolig. Apråpo rolig jag har förstörts Fridas, Lovisas och Mathildas dag med mina skämt hahaha. Jag försöker leka smart och dra politisk skämt och för att de är så dåliga dör jag av garv och de bara tittar skumt på mig haha, så är mina vänner! Ja idag hare vart plugg och ikväll ska vi gå två luciatåg imorrn ska vi gå 4. Jag går i musikklass fråga mig inte varför haha är inget musikalisk talang men älskar min klass. Det är skit stressigt för att varje kväll är jag typ upptagen och jag har prov och inlämningsuppgit. Jag borde pluggat i lördags men det gjorde jag ej. Jag har både Lucia och genrep inför teater. Jag ska ha teater föreställning på fredag, vi ska spela a cristmas carol, vi repade i 5timmar igår heelt slut. Älskar teater men nu är det lite jobbigt med mycket rep men ändå skitkul. Det är så kul att göra någ man brinner för och man känner sig bra i. Jag går på teater 3 timmar i veckan, skulle vilja mer men har ej tid tror jag haha :) nu måste jag plugga adios!

gammalt inläggg typ skulle publiceras i tisdags hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0