I'm free

hola :) asså bloggar inte regelbundet precis haha men jaja har ju så måånga läsare så det spelar ju  en sån stor roll haha :) iaf nu är jag fri från ångest och plugg typ har ju julångesten kvar haha har inte köpt julklappar vet knappt var jag ska önska mig. Jag har sparat till en iphone 4s så jag kanske får en sån :) I torsdags var det en ångest och lättnad dag, fick reda på mina betyg i vissa ämnen vissa var bra vissa var sjukt dåliga. jag är en orolig person därför kan man inte få mvg haha skojaru. Vi hade hk prov och det var brandalarm mitt i haha jag dör, det gick bra hoppas jag :) sen så har jag hela torsdagskväll och fredagskävll hållt på med föreställningen, det var föreställning igår. Bäästa, riktig hype känsla! Älskar att stå på scen och göra något man älskar och man känner sig bra på! :) jaa idag sak jag chilla med livet tror jag ahah vi får se.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: s

iphone 4s? shooooooo ekare :D

2011-12-18 @ 00:56:23
URL: http://marshallmathers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0