skitväder!

Rubriken säger sitt, nu när det är december får det fan snöa om det ska vara kallt! Att det bara är kallt, regn och mörkt suger! Nu ska jag berätta något som är nog helt ointressant men min blogg mitt liv jag skriver om vad jag vill haha, omg vilken bitch jag lät som. I alla fall jag hade varit på teater, jag går alltså på teater skitkul är det! Sen hemifrån så pallade jag inte gå hem så då tog jag en buss som gjorde att jag behövde gå i typ 6 minuter sen. Så när jag kom hem helt slut för jag hade sprungit för det regnade. Jag älskar och springa haha fast det är jobbigt :p. Iaf nu babblar jag för mycket, när jag kom hem genomblöt så glömde jag att min cyckel var på station så fick åka tillbaka och cykla hem i regnet. Riktig FML så nu är jag fortfarande helt slut och ska nog ta det lugn ikväll med min onepiece (oäkta men ändå!!) älskar myskläder haha! see you later alligator!
bild från spanien, saaaknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0