Being friends with you has added a bright spot to my life

Heej hoppas ni har haft ett bra avslut på lovet, en dag kvar uusch. Nu ska man satsa ännu mer för att nå sina mål och komma in i drömskolan man kanske ska ta reda på vad som är min drömskola hehe. Jag skulle inte snacka om det här ju, jag skulle snacka om vad jag gjor de hör två dagarna. Efter skåningarna har åkt har jag vart med mina kompisar som bor lite närmare hehe. Jag har vart med mina bästisar, Emma och Becca känt de sen man var 4 år sjukt. Vi är så tajta och kommer alltid vara vi tre! Vi chilla hos Emma kolla på actionfilm spela monopol och chillade jag somnade två timmar före de haha. Ikväll har jag vart med min partner Sarah vi hade det bäst, baka kladdkaka och prata om allt! Mina vänner är allt älskar de! Bjudet på picknick med mig och min partner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0