Nu är allt som vanligt igen ...

Ååh nu är det skola samma sak varje vardag hejdå impulssaker man hittar på på lovet, hejdå frihet kommer vara helt död är det redan och jag gör inget vettigt inte ens några läxor. Lite ångest här hoppas jag smittar er alla mohahaha nänä hoppas alla är glada och egentligen ska jag inte klaga. Den här terminen ska jag satsa och försöka minska stressen och göra saker i god tid... Det var iaf kul att komma tillbaks till alla Goa klasschompisar, älskar min klass haha riktiga losers hela bunten!! Och vill ni veta en töntig sak man var inte speciell med iPhone precis alla har fått det hahah, typ 10/16 har det sjuukt men min är bäst för det är min! Jajamen ska försöka sova i typ 4 timmar igår är död! Adioos. Bild på mig o underbara Mathilda min vackra bästis Emma och outfit bild haha fjortis bild med blixt men jaja ni ser kläderna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0