Språkresa

Tja, sitter på tåget har just lämnat mina skåningar på stationen. De här 4 dagarna har jag haft mina skåningar här, jag träffade de i somras när jag vAr i Torquay på språkresa. Det var ett minnesförlust livet, kuuuuligt och coolt, känns som jag nästan har bott i Torquay. De här dagarna när Linnea och Ida har varit här har vi gjort sjukt mycket, haha hur har vi hunnit. Vi har chillat hos mig, shoppat, ääätit, träffat andra från språkresan, kört laserdome, åkt skridskor på kungsan gått nästan vilse i gamla stan, aa vi har haft det bäst! Kommer sakna de mycket men jag och Marta ska hälsa på de i sommar, vi ska cykla till Skåne yaaay! Eller?? Haha bildbomb nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0